I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Hei alle sammen….

For å være helt ærlig med dere, så går egentlig ikke ting sånn helt allverdens bra… Så, jeg laga meg en lukka blogg, hvor jeg kan skrive om det som er kjipt. Og være litt mer åpen på at ting bare ikke er rosenrødt. For det er det ikke akkurat nå.

Har du lyst til å lese der, så føl deg fri til å sende meg mailadressen din, så sender jeg deg en invitasjon.

>Salg på Ragnaråkk

 

Masser av klemmer!

(bildet er gammelt, jeg er ikke innlagt om noen skulle lure på det)

Comments on: "Hei alle sammen…." (11)

  1. Hei! Må man ha profil på wordpress for å lese? Har fått invitasjonen, og vil veldig gjerne følge bloggen! Jeg bare husker ikke passord og brukernavn 😦

  2. Oki, skal prøve å få det til 🙂 takk!

  3. rebecca_t_p@hotmail.com

    Vil gjerne se de beskytta innleggene 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

