I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Kan beskrive dagen i dag da siden den blir enklest å huske.

images4

  • Våkna i åtte tiden
  • lå og halv døsa til ca kvart over ni.
  • Sto opp og kledde på meg og ordna meg – en prikkete tights, gul tunika med katter og en svart hette jakke.
  • tok morgen medisin
  • Gikk inn på basen og spiste havregrøt til frokost.
  • Kl 10 gikk jeg inn til meg selv igjen og satt og strikket og pratet med hun som var på jobb en stund.
  • Leste nettaviser
  • Sjekket nettbanken
  • Ordnet sakene jeg skulle ha med på jobb.
  • Tok trikken til byen 12.06
  • Gikk fra St. Olavs gt til Munkegt.
  • Virra inne på Bunnpris for ikke å fryse mens jeg venta på bussen
  • Satte meg på 3’ern til Nidarvoll
  • Gikk inn på jobb og tok meg en kopp kaffe.
  • Jobbet med maske prosjektet hele dagen.
  • Dro hjem kl 16.30 med buss.
  • Rakk akkurat 16.45 trikken oppover takket være meget snill trikkefører. Kudos til Graakallbanen.
  • Skravlet i tlf med Anita
  • Gikk inn på basen og spiste rester.
  • Handlet jobb ting på Ebay.
  • Kikket på TV og strikket.
  • Tok kveldsmedisin.
  • Trykket på PC’n.
  • Skrevet dette blogginnlegget.

To do list:

  • Ha på pysj.
  • Pusse tenner.
  • Ta Stilnoct.
  • Legge seg godt under dyna.
  • Lese litt.
  • Sove!!!!

Comments on: "Dag 12 – Beskriv dagen i punkter" (2)

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

