I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Sånn generelt er jeg jo fornøyd med sånn jeg har det nå. Men en tid jeg var tilfreds med hvordan det var, må være året på Lundheim Folkehøgskole.

Jeg gikk på drama linja der i 2000/2001 og kan med hånda på hjertet si at det var det beste året i mitt liv. Et år på folkehøgskole er noe som nesten burde vært obligatorisk for ungdommer.

Skulle gjerne skrevet mye om året på Lundheim, men jeg ligger med influensa. Men gjør det gjerne ved en senere anledning om det er av interesse! Bare minn meg på det.

Har masse bilder, men få av dem er scanna inn desverre.

227294_9320675579_2160_n 228734_9320705579_2882_n

Disse to har jeg tatt med selvutløser, og det øverste har jeg farget i kaffebad. (ja, de er selvframkalt. jeg mer eller mindre bodde i mørkerommet det året…)

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

