I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Hohoi, denne blir tøff. Ikke bare 3o ting, men 30 interessante ting. Jaja, får se hva jeg greier å hoste opp.

  • Jeg har spilt miniwalthorn i Grenaderkorpset.
  • Jeg kan vel nesten si at jeg har en slags fetisj på te.
  • Jeg får angst hvis jeg ikke har bøker tilgjengelig. Altså flere en 2-3 stykker.
  • Jeg ser aldri på TV.
  • Selv om det ser ut som en dass hjemme, kan jeg være skikkelig ryddefreak på jobb!
  • Jeg er livredd snegler.
  • -og veps!
  • Den boka jeg har lest flest ganger er «Veronika vil dø» av Paulo Coehlo. Den fikk jeg i julegave et år av min daværende psykolog.
  • Jeg kjøper aldri dameblader – de leser jeg gratis på legekontoret og hos venninner.
  • Jeg har en slags tvangstanke om hvilket sete jeg skal sitte på ombord i buss/trikk og fly. På tog gjelder merkelignok ikke denne tvangstanken.

>Usensurert blogg

  • Jeg overnatter aldri noe sted uten bamsen min Margit.
  • Jeg synes Zumba er knall morsomt, men knærne mine er uenige. Samme med fotball.
  • Jeg er veldig flink til å rote bort ting, men som regel finner jeg det igjen!
  • Jeg er veldig god på å få med personalet på halvtvilsome prosjekter som innebærer å lure andre personale. (da bare uskyldige spøker)
  • Jeg samler på mummitrollet kjøkkenting
  • Jeg har verdens beste fastlege, Tone Sletten. (men det visste dere vel?)
  • Og jeg har også veldig flinke folk rundt meg på basen.
  • Jeg kunne helt sikkert spist meg ihjel på sushi.
  • Laget mitt vant en «send anda nedover en elv» konkurranse med anda Møyfrid. Anda pryder nå Møyfrids kontor.
  • Jeg har pynta hele post 6 med pepperkaker. De fleste var spist innen en time!

>Skjerming...

  • Denne er litt sær, men jeg smaker på body butter før jeg kjøper det.
  • Jeg får veldig lett sanger på hjernen, og da blir de der.
  • Jeg må høre på musikk når jeg kjører bil.
  • Jeg har ikke vært utenfor Europa (bortsett fra Tyrkia) men har veldig lyst til å reise mer.
  • Jeg dytta søstra mi utti badebassenget når vi var på ferie. Hun hadde stæsja seg opp å pynta seg, gjett om hun var sint!
  • Jeg er ikke så veldig glad i telys for jeg er redd for brann.
  • Når jeg var liten var jeg redd for spøkelset i vedbua som Sidsel skremte meg med. Jeg var også redd for trollet som angivelig bodde bak pappeskene på loftet.
  • Da jeg var 11 skulle jeg ta flyet til Rørvik, flyet måtte gå ned i Namsos, og derfra måtte jeg klare meg selv. Flott service til mindreårige av Widerøe der.
  • Når jeg dypper teposen må antallet dypp gå opp i 5. Altså 5,10,15 osv.
  • Jeg har flydd småfly!! Altså styrt det selv. Det var helt sykt artig!!!!

180546_10150399697590580_2806683_n

Comments on: "Dag 6 – Skriv 30 interessante fakta om deg selv" (2)

  1. Hmmm. Åssen smaker body butter? 🙂

    • du kan jo prøve det ut?
      Poenget med det er egentlig at det helst ikke skal smake noe, for hvis det smaker fælt smaker alt du skal spise etterpå fælt!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

