I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

helsesøster tine løhre

hematologisk poliklinikk – Tone har nettopp sendt en ny henvisning dit for å få Cosmofer

tine løhre stomi – ikke nå lenger!

tine jillsdottir løhre – Jeg heter ikke det på ordentlig altså…

tine løhre røntgen – jau da, been there, done that…

jeg går hos nidaros dps – så fint for deg da… Det gjør ikke jeg. Eller jo, teknisk sett så jobber vel Vidar på Nidaros DPS.

selvskade, ikke sove – det er ikke den drøyeste selvskadinga jeg har hørt om i allefall.

hissig vakthund – trenger da ikke det, sender bare personalet etter folk…

nidaros dps kurs – ja, litt kurs hadde de ikke hatt vondt av.

erfaring nidaros dps – som sagt… Kurs?!

strikket penis – SERIØST, hvem er alle dere syke, SYKE menneskene som vil strikke dere peniser? Gå på kondomeriet å finn noe istedet

tiselur – ungene på SFO sier tisselur. Forøvrig skrives det med 2 S’er.

bitre blomster – foretrekker at de lukter godt jeg…

pigtail dren – det er vondt!

tone overlegen dps – okei, hva snakker vi om her? En som heter Tone på en DPS som er overlegen, er den generelle tonen på denne overlegne DPS’n?

kostlisten min – tror du at du finner din kortliste på google?

skjermveien bofellesskap – yes, bodd her siden 2009. Hva lurer du på?

hva er nidaros dps østmarka?? – ingenting, for Nidaros DPS Østmarka er det ingenting som heter…!

vedtak selvskading legevakt trondheim – HÆ?? vedtak på hva da???

har vært på dps stjørdal – har du det ja? Det har ikke jeg…

spiste bestikk nidaros dps – det var nok meg ja

haukåsen skole trondheim arne – Arne er kul!

brann på post 6 østmarka – Skjedd igjen eller?

penisbakverk – bakverk? Jeg har laga pepperkaker da, men ikke boller og sånt…

penis kutter – Hva faen???

får ikke psykologhjelp hos nidaros dps – det er du nok desverre ikke alene om…

helsesøster tine løhre – jøss, har jeg plutselig fått en utdanning jeg ikke viste om?

kvitløk og kuk – mkei? Er det som med hekser og vampyrer da? at du skal skremme bort kuken? La meg gjette, du er skeiv?

Comments on: "helsesøster tine løhre" (2)

  1. Hahaha. Mye rare søkeord det der ja.

    Men jeg har ikke egentlig helt skjønt hvordan man finner ut det der?

    • aner ikke hvordan man gjør det på blogg.no

      på wordpress går man inn på statistikk 😉

      du må rett og slett skaffe deg en bedre blogg plattform 😉

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

