I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

haust

Eller vinter om du vil, for det har virkelig vært full vinter her i trøndelag.

Jeg jobber, har kommet i gang å trene og ting går faktisk ikke så værst.

Møtte på primærkontaktene jeg hadde på henholdsvis Nidaros DPS og A9 på vei til jobb  igår, og det føltes godt å med hånda på hjerte kunne si at ja, det går bra! Siden jeg begynte å jobbe har jeg ikke oftret selvskading en eneste tanke. Dog har jeg klussa litt med mat, men hei, man kan  vel ikke forvente at alt går strålende over natta?

Ei jeg kjenner prøver å lage mest mulig drama for meg og ei anna, men vel vel, get a life sier jeg bare. Det bunner vel bare i missunnelse. Hun har vært syk hele livet og kommer nok desverre aldri til å få et friskt liv.

Nå er jeg i full gang med juleforberedelsene =D tradisjonen tro reiser vi til Sarpsborg, og hele desember er allerede fullbooket for min del. En helg med førjulsfest, en helg til Oslo med V. og en helg hvor jeg skal til søstra mi på Lillestrøm sammen pappa og resten av den delen av familien å lage litt julegodt 🙂 I morgen reiser jeg til Røros til søstersen som bor der og skal være der i helga. Blir koselig! Har ikke sett henne på alt for lenge.

Huff, dette ble et skikkelig rotete innlegg.

Men jeg lurer på en ting, hva ønsker dere å lese mer/mindre om?

 

god helg!

Comments on: "haust" (1)

  1. Gjerne en statistikk igjen,min vampyrvenn:)

    Klem:)

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

