I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Halsinfeksjon og mer til

image

Vel, når ting endelig hadde begynt å gå min vei så ble jeg såklart kjempe dårlig og fikk en abcess i halsen. Som dere kansje har skjønt har formen vært temmelig ræva en periode. Jeg vil ikke gå for mye innpå det her, annet en at det dreier seg om en ganske alvorlig hendelse med en medelev på skolen. I samråd med primærkontaktene mine og psykolog og fastlege ble jeg sykemeldt fra skolen for å slippe å møte denne personen. Men jeg skal ikke gå hjemme et år, jeg har kommet igang med jobb så vidt før jeg ble syk og gleder meg til hver arbeidsdag. Nå har jeg vært på sykehuset en uke pga denne hals dritten, men etter å ha vært på røntgen idag og å legen har sett på blodprøvene så får jeg sansynligvis hjem i morgen eller på fredag. Det har gått i sondemat den siste uken. Mange med sf har jo store problemer med nettopp sonde, men jeg syns det er godt å slippe å tenke på kaloriene, de er bestemt av en lege og det er udiskutabelt. Samtidig slipper jeg det problemet at jeg starter med intensjoner om å ikke spise så mye, men en brødskive blir fort til to som igjen blir et helt brød. Og som da igjen fører til oppkast. Så for meg har det vært en befrielse å få sonde en uke.

image

Ja og til noe hyggelig. For 2 uker siden var jeg og primærkontakten min på dagstur til røros. Og det var kjempe koselig. Gå å se i koselige butikker, og på koselige kaféer, og ikke minst treffe min kjære søster.

image

image

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

