I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Sommer

Eller, sommer og sommer, ingen av plassene jeg har vært, har det vært sommer i den forstand at det er over 20 grader og strålende sol. Vel, i trøndelag er det kansje for mye å be om, men på østlandet? Der skal det jo liksom være godt vær. Men nei da, ikke den uka jeg tilbragte på østlandet.

Men, og et stor men. Det har ikke vært været som har vært viktig denne uka. Jeg har nemlig vært på IKS sommerleir på Flisa, en by mellom Kongsvinger og Elverum. Eller, by og by da, Flisa kan vel ikke kalles en by. Tettsted er vel en mer passende betegnelse.

Ja, sommer leir ja. Har vært på kurset «når følelser blir mat». Og uten å utbrodere så mye av hva vi har gjort, kan jeg si at jeg har lært mye om meg selv av refleksjonsoppgaver, og av det de andre jentene fortalte.

Jeg har spist 4 måltider om dagen pg stått opp kl 0800 hver dag. Det er faktisk godt med den strukturen leiren har ifht måltider og døgnrytme. Dog er ikke døgnrytmen min så fucka nå som den var for noen år siden, jeg står jo opp til stort sett samme tid hver dag. Men det med faste måltider er absolutt ikke tilstedet. Spisemønsteret mitt er mildt sagt kaotisk. Dette er noe jeg er veldig flau over, men… Det er stort sett en næringsdrikk til frokost og lunsj, kansje en middag som kommer i retur, og så er det på kvelden/natta det går til hælvette med overspising.

Image

 

Fortsatt god sommer til de få leserne jeg fortsatt har selv om jeg har vært mildt sagt dårlig på blogg fronten…

 

*klem klem*

 

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

