I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Weekend på Røros

image

Min kjære søster har fått seg jobb på Røros, og flyttet dit denne uka, ble invitert dit i helga, så jeg ringte mamma og «booket» bilen. Dette har virkelig vært helga for kreative løsninger. Med det meste pakket i esker ble skjeer brukt som både kniv og gaffel,.og vin konsumert fra plastskåler. I går var vi inne i Røros og drakk kaffe og spiste kake og feiret W. sin bursdag. På vei hjem stoppa vi på en lekeplass og tok masse.morsomme bilder. Skal se om jeg ikke får lagt ut noen etterhvert. Nå slapper jeg av og strikker på space invaders genseren til M. =) Om en uke er jeg forhåpentligvis vel framme på IKS leiren. Gleder meg! Og forhåpentlig får sf et kraftig spark bak.

image

Comments on: "Weekend på Røros" (3)

  1. Kos deg og lykke til på IKS leiren! Klem, glad i deg.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

