I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Har alle wackoene som søker på toskete ting tatt ferie? Det er jo nesten ingen festlige søkekriterier denne uka.

overlege dps sarpsborg – kjenner ingen der gitt

shoppingbudsjett london – skulle gjerne hatt et stort shopping budsjett og dratt til London ja

spåing i kaffegrut – søstra mi spår i englekort, er ikke det nok da? Nå har hun forresten fått seg tarrotkort også

anoreksi syden – anoreksien tar nok ikke ferie selv om du reiser til syden.

glad i kuk – så fint for deg da. Jeg er glad i sjokolade jeg!

hvordan er det på østmarka akuttpost – joda, joda, det finnes værre ting

lønn østmarka sykehus – tror ikke det er sånn at man får en standardlønn bare man er ansatt på østmarka, kommer jo an på utdanning, ansinitet og mange ting.

noen som har vært i saunaworld åre – jeg, jeg, JEG!

er jo så sugen på kuk blogg – vel, da har du i allefall kommet på HELT feil plass. SOm sagt, jeg er glad i sjokolade jeg.
rabarbrapai +ikea +kcal – sikkert mange, har ikke sett rabarbrapai på ikea jeg da, men…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

