I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Beklager

Jeg vil bare si en STOR takk for flotte kommentarer fra dere. Vit at jeg setter stor pris på det, selv om jeg er dårlig på å kommentere tilbake.

Vel, livet uten pose? For å si det sånn, det var jo ikke posen i seg selv som var problemet, men alle komplikasjonene som kom etterhvert.

i går feks var jeg i byen og møtte en god venninne, jeg var i byen i flere timer UTEN å få vondt. Det var ubeskrivelig deilig å sitte på trikken hjem uten å vri seg i smerter.

Nå har jeg et strikkeprosjekt på gang til søskenbarnet mitt og familien. De skal få hvert sitt personlige hjemmestrikka sitteunderlag 🙂

Og sånn ellers da, så skal V. ut i ferie, så møtte stedfortrederen i går, og han virka veldig alright. Positivt første inntrykk. Det er jo mye nye ferie vikarer og sånt her nå, men heldigvis er mange av de samme her, og Anne-Helene og Mari har heldigvis ikke ferie samtidig. Og når Mona går ut er Tone tilbake.

Herlighet, har ikke snakka med Tone på? Ja, evigheter og lenger skal det blit. Tror hun har rett i at det er første gang jeg ikke har sett henne på så lenge. Beste legen som finnes.

Apropo leger, satt å diskuterte idiot leger på østmarka i dag, og det er ganske festlig når du merker på personalet at JA, de syns vedkommende er en drittsekk, når de sier at «Det har jeg ingenting å si om». Er de jo positiv til en person så sier de jo det.

Men, nei. Boka roper på meg.Holder på å lese Dan Brown- det tapte symbol. Den handler om litt sånn frimureri og sånt, kansje sånn mystikk hadde vært et tema for særemnet til høsten? Problemet med særemnet er for det første at det er så utrolig mye å velge mellom, også har jeg enfiks ide om at jeg vil skrive noe spesiellt som ikke en million elever har gjort før meg. Forslag anyone?

 

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

