I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

tja…

tja, hvordan går det?

litt opp og ned egentlig.
Idag har jeg bakt ostekake til dåpen i morra. Ble ikke den beste ostekaka jeg har lagd, men den blir forhåpentligvis god…

Fikk låne bilen av mamma sånn at jeg slipper å styre og stresse med trikk ned til byen i morra heldigvis. Og etter dåpen skal jeg besøke ei venninne.

har fått tannlege time i slutten av april også. Huff, har hatt så utrolig vondt i tenne etter den infeksjonen. Og ja, når vi er inne på det. Vet dere hva de idiotene nede på St.Olav greide å gjøre? Sende et 4 siders operasjonsnotat om meg til Munkvoll helse og velferdssenter.
Har de lov til sånt da?

huff, nei jeg er seriøst trøtt. Sofaen og en donald bok kaller…

 

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

