I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

image

Har vært i Lillestrøm i helga, hos søstra mi. Flyet nedover var forsinka pga «restriksjoner i trafikken til Gardermoen» så satt inne i flyet og venta i 30-40 minutt før de tok av. Så neste beskjed: «pga strenge restriksjoner i trafikken inn til Gardermoen flyr vi ekstremt sakte».
Og hoi, her er det ikke bra med kombinasjonen angst og god fantasi. Syns restriksjon er et skummelt ord og jeg så for meg det ene katastrofe scenarioet etter det andre fra krig til terror angrep. Og tenkte at det er noe de ikke forteller, for da blir det panikk.
Når vi endelig landa på Gardermoen var jeg så glad alt så normalt ut.
Kan le av det nå, men jeg hadde skikkelig angst en stund.

image

Også har jeg møtt utrolig mange hyggelige mennesker. Han ene var skikkelig korpsgeek, så jeg hadde jo nesten litt lyst å begynne i korps etter å ha snakka med han.

image

Kosa meg skikkelig i Lillestrøm. På lørdag var vi inne i Oslo og så barneteater. På nynorsk! Eller, enkelte av de snakka nynorsk med bokmålsakasang eller motsatt. Skal de først snakka nynorsk, så får de gjøre det skikkelig!

Og i Oslo var det 16 grader og sol. Sånn er det ikke akkurat i Trondheim for å si det sånn…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

