I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Livstegn

image

Nå er det alt for lenge siden jeg har gitt livstegn fra meg, men ting har vært litt vanskelig. Mildt sagt vanskelig.
For 1 1/2 uke siden ble jeg innlagt på sykehuset av forskjellige årsaker. Og mens jeg var der ble jeg stygg dårlig. Hadde begynnende blodforgiftning og en heftig infeksjon i arma som var over dobbelt så stor som den vanligvis er.
Før de fant ut at infeksjonen satt i arma følte jeg at jeg var med på «House». Det var mange leger innom for å finne ut hvorfor jeg var så dårlig. Inkludert en gastrokirurg som jeg ikke fatter hva gjorde der. 2 ortopeder sa at dette går over med antibiotika og en infeksjonslege sa at dette må nok opereres. Så ble sendt på CT. Og måtte dermed drikke kontrastvæske, noe som smaker mildt sagt jævlig.
Etter CT’n kom nok en ortoped og hun skulle ta en biopsi av arma, og hun sa at det kom til å gjøre vondt.

Hadde skikkelig angst når hun gikk for å hente utstyr. Så jeg fikk litt stesolid intravenøst. Så husker jeg egentlig ikke så mye. Annet en at jeg var på operasjonsstua og skulle få narkose, og det eneste jeg klarte å tenke på var at jeg MÅTTE tisse.

Dagen etterpå ble jeg kjørt ned på.operasjon igjen, vistnok den tredje, og så ble jeg flytta på ortopedisk avd.

Ble skrevet ut på fredag og går på en skikkelig hestekur med forskjellige antibiotika.

Dro en tur til mamma på lørdag, og søndag ble Frida omplassert. Dro til mormor etterpå, og da ble vi invitert på lunsj til søskenbarnet til mamma og det var kjempetrivelig og jeg koste meg skikkelig. Måtte.desverre hjem å ta antibiotika.

Kom hjem i går og da lå jeg stort sett og døsa til kveldsmedisin.

Våkna merkelig tidlig idag, og kom meg på skolen. Siste kvarteret hadde jeg så vondt i arma at jeg klarte ikke tenke. Heldigvis hadde jeg noe pinex forte i medisinskapet så etter en tlf til Tone fikk jeg det.

I morra skal jeg og noen i klassen på biblioteket og jobbe med noe skole greier som må.være ferdig til påskeferien.

Og vet dere hva? Den litteraturhistorie prøven jeg var sikker på jeg fikk stryk på? Jeg fikk en femmer. Helt utrolig.

Comments on: "Livstegn" (1)

  1. Litt av noen ting du må igjennom 😦

    Grattis med 5eren.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

