I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

1. Singel eller i et forhold?
Jeg er singel. men jeg har hund. Hund er bedre en mann… 🙂

2. Hvem er den siste du holdt i hånden?
Anestesi sykepleier tror jeg.

3. Liker du noen?
Som i kjæreste materiale mener du? Nei!

4. Hvem er den første du går til hvis du er lei deg?
Frida 🙂

5. Hvem var den siste du snakket med på telefonen?
Veronika

6. Siste meldingen du fikk?
«Hei» Sku bare si at æ e på vei ne t byn no, e på kontore om ca 20 min 🙂

7. Favoritt mat?
Tja, hva med sushi? SUSHI!

8. Ditt fulle navn?
Tine Løhre. Men det er vel ingen hemmelighet..

9. Har du en venn eller kjæreste som vet alt om deg?
Tror Christine vet det som er verd å vite..

10. Hva tenker du på akkurat nå?
At jeg skulle være på butikken, men det er kaldt ute. Og jeg er bittelitt kvalm..

12. Favorittsang?
Hmm… ganske mange. Jeg liker MJ; nightwish, kaizer osv. .

13. Hvor mange Facebook-venner har du?
519.

14. Er det noen du ønsker var hos deg akkurat nå?
Egentlig ikke.

15. Er det noen du savner?
Christine 🙂

16 Er det noen du virkelig hater?
Tja, hater er et sterkt ord. Men jeg har èn person jeg missliker sterkt.

17. Hva gjør du hvis du er sint?
Er for skjeldent sint. går bare med ting inni meg til det sprekker.

18. Hobbyen din?
Frida… Også har jeg begynt å trene. Det kan vel kalles en hobby?.

19. Favorittfarge?
Svart. Black is back!

20. Hvem er den siste du har fått melding av?
Svarte jeg ikke nettopp på det da? Eller det var hva det sto i den det. Men hvis dere er intereserte, så var den fra Maren.

21. Siste du spiste?
Nutridrink Tropisk frukt..

22. Siste person du så?
Mari

23. Siste du sa “jeg er din største fan” til?
Har jeg sagt det til noen da? .

24. Siste du ga en klem til?
Veronika.

25. Hvor vil du på ferie?
enten London, eller et varmt sted. Altså varmt varmt, ikke helvete varmt.

26. Et minne fra du var liten?
Utallige hytte minner sammen tremening Ingrid

27. Beste ferieminne?
Hmm… Euro Disney kansje? .

28. Når var sist gang du virkelig lo?
For noen timer siden :).

29. Noe av det verste du vet?
SNEGLER!!!! .

30. Siste melding fra?
Ehm?Framdeles fra Maren.

31. Første klem?
Som jeg husker? Vet ikke, men regner med det var mamma..

32. Den du fikk klem av sist?
Framdeles Veronika. Eller Frida da…

33. Favorittmat?
er meningen å få meg irritert??? SUSHI for faen

34. Svakeste side på skolen?
De fleste. Men særlig matte og engelsk..

35. Hvem savner du mest av dine venner?
Marita og Ingri for de er så langt unna… .

36. Din største frykt?
Snegler… Og veps. .

37. Din avhengighet?
Tja, kaffe? .

38. En innrømmelse om deg selv?
Huff nei, ikke tid for det nå! .

39. Hva gjør du akkurat nå?
Vurdere om jeg skal pelle meg på butikken eller ikke… .

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

