I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

strikke bananvarmer

stomi blogg – nei nei nei, stomier bruker ikke å skrive!

tineløhre – nja, jeg bruker å skrive det med mellomrom jeg! Tine Løhre

thoraxdren – håper du slipper det, for det er jævlig vondt!

salte muffins – mmmm nå gjorde du meg sulten!

bloggnidaros.no – finnes det?

arne vaalern -han heter VaaleR ikke vaalerN

gustav lorentzen begravelse – sorry, var ikke invitert!

hur er leget – jo takk, ganske bra!

spiste bestikk nidaros dps – hehe morsom du!

passer gris og drager – det gjør de sikkert. har ikke prøvd å slippe dem sammen.

erfaring nidaros dps – hmmm… tja, det funker vel sikkert for noen håper jeg

pasta med spekeskinke – ennå mer sulten!

blogger om anoreksi 2012 blogg.no . MÅ det være i 2012??

jerntransfusjon – får man gjerne om man har lavt ferritin

blogg bulimi kutting – joda, det hender man kutter seg pga bulimi

tine løre – LøHre

lapis sår – det er en sånn greie de mekker sammen på apoteket som er svindyr! Men den funker…

anita thomsen+ tine løhre – vi jobba sammen på Havstein Sykehjem i 2001/2002

sondemat om natten – næh, vil heller a om dagen jeg!!

mækreft – hva ER det???

tiselur – det skrives med 2 s’er.

strikket penis – det høres meget spesielt ut. Er den en ny form for dildo?

bjorli leva livet – det var et fantastisk arrangement som jeg savner!

dildo – gå på kondomeriet sine nettsider i stedet

tett spiserør – nei hull i spiserøret. Ikke nå da…

blodpropp i lungene – hadde det når jeg hadde hull på spiserøret.

medisinstudent trondheim blogg dps – det er i allefall IKKE meg.

nemitine.wordpress.com – velkommen, du har kommet til rett sted.

grisen kinesisk stjernetegn – kaller du meg GRIS? Hæ?? Gris??

nidaros+dps+spiseforstyrrelse = dårlig form

kaffegrut spåing – er relativt dårlig på clairvoiance

iherb – har en rabattkode kom jeg på! UBO730

pasta gorgonzola sopp – gorgonzola soppen er ny for meg. finnes den i bymarka?

strikke bananvarmer – DEN var ny… Vil bananer ha det varmt da?

likavell levende – joda, jeg er det.

ventetid nidaros dps – aner ikke hvor lang den er nå, og ikke bryr jeg meg…

dvergsnauser – lær deg å skriv da. SCHNAUZER

poesi selvskading – neh, selfskading er lite poetisk

stomisykepleier – hun skal jeg til i slutten av januar.

apekostyme – sorry, driver ikke med utlån av kostymer

å jobbe på østmarka sykehus – nei, jeg jobber på SFO jeg.

jill løhre – det er mamma. Hun har ingen blogg så vidt jeg vet.

selvskading trondheim – som i at man skader seg I trondheim istedet for i feks Bergen?

fysisk helse – det hjelper å trene

raw food – ja, jeg har fått litt sansen for det. Ligger noen oppskrifter ute på bloggen

Comments on: "strikke bananvarmer" (1)

  1. Holdt på å le meg ihjel.Blir du med på gorgonzola-sopp tur i Bymarka i morra? 😀
    Er det sånn at leserne sender deg ulike ord,og du forklarer det i sammenheng med deg?
    You rock,Tine:)

    Puss och kram<3

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

