I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Har bestilt fra iHerb

Fikk en fantastisk shampo av søskenbarna mine til jul og jeg MÅ har mer. Klikka meg inn på iHerb.com og der var det mye! bra. Så der skal jeg bestille flere ganger!

Dette har jeg bestilt:

Raw Revolution, Raw Revolution, Organic Live Food Bar, Raspberry & Chocolate, 12 Bars

Hurraw! Balm, Lip Balm, Coffee Bean

Raw Revolution, Organic Live Food Bar, Chocolate & Coconut, 12 Bars,

Humm Foods Larabar, Chocolate Coconut Chew, 16 Bars,

Now Foods, Completely Kissable, Lip Balm, Vanilla Bean,

Desert Essence, Organics Body Care, Body Wash, Vanilla Chai,

Desert Essence, Organics Hair Care, Red Raspberry Shampoo

Desert Essence, Organics Hair Care, Conditioner, Red Raspberry

Desert Essence, Organics Hair Care, Shampoo, Italian Red Grape

Desert Essence, Conditioner, Italian Red Grap

Comments on: "Har bestilt fra iHerb" (2)

  1. Oi, det var mange ting!
    Hvor mange pakker ble det? Eller bestillte du alt i én pakke? Hvor mye ble frakt og toll -prisen da? Og hvilken fraktmulighet valgte du?

    Bare noen tips: Om du bestiller for under 200kr så slipper du toll, og hvis pakken veier under 3 eller 4 lbs så kan du velge International Airmail som frakttype og da koster det bare $6, som er billigste fraktmulighet. Da blir det ikke så mye i hver pakke, men så vidt jeg vet så er det ikke noen grense for hvor mange pakker man kan bestille om gangen. Jeg pleier å bestille to i slengen. Lovelyliller har en super iHerbguide: http://lovelyliller.com/iherb-guiden/

    Jeg elsker iHerb<3

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

