I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Som Odd Børresen sier. Det er det han heter? Ikke sant?

Vel, som dere vet hadde jeg en liten nedtur etter jul pga det med rettsak og sånt. Det gikk mildt sagt på tryne da altså. Men, jeg har klart å reise meg igjen fra grøfta. Riktig nok kom jeg meg ikke på skolen på mandag, det har blitt trappet ned på medisin, så jeg sovna ikke før sånn ut på morgenen, og formen var deretter. Men på onsdag kom jeg meg opp og på skolen og det er jeg glad for.
Jeg ble godt mottatt når jeg kom tilbake, og det føles virkelig godt når noen faktisk er glad for at du kommer. Vi jobba med et prosjekt om hva er likhetene mellom Voluspå og Harry Potter. Og det er faktisk mange likheter. Jeg skriver mer om det senere. Fikk også vite at jeg ikke får karakter på 1. termin fordi at jeg ikke var på heldagsene. Syns det er litt surt, for jeg har ikke noe fravær før jul, og har levert inn alt, hadd alle foredragene og alle heldagser før jul, mens noen som aldri er på skolen og var på den ène heldagsen får karakter. Men, lite å gjøre med, så får bare konsetrere meg godt utover våren. (Ja, tenk! Det er vår snart!!!)

På torsdag hadde vi fremføring på prosjektet, og som vanlig følte jeg at ting gikk skikkelig ræva. (Selvtilitt, hvor har du gjemt deg?) Men, etter timen hadde jeg elevsamtale, og jeg ble helt satt ut av at Eva snakka så positivt om meg. Og hun sa at vi fikk F-E-M!!!!! på foredraget. Jeg måtte virkelig anstrenge meg for ikke å hoppe av glede. Men gleden ble litt ødelagt av at ei i klassen opplevde at læreren var skikkelig stygg mot henne, og jeg hadde så vondt av henne. Vedkommende var temmelig ufin til meg før jul så jeg sto og grein også, så jeg sjønner henne så godt altså!

Men når jeg kom hjem var det bare å hive seg i matlaginga. Lagde Sidsels Risotto»>risotto til middag for mamma skulle komme. I forhold til denne oppskriften hadde jeg i litt stekt bacon og soltørka tomat inni.
Og lagde en bærpai som så helt forferdelig ut til å begynne med, men den var kjempe god!
Jeg måtte jo servere noe når jeg skulle få besøk av to så flotte frøkner, eller vil dere kalles damer? Vi satt i over tre timer, og skravla gikk. Vi møttes jo i utgangspunkt pga Geir Stav saken. Men han prata vi faktisk ikke så mye om. Men alt annet mellom himmel og jord prata vi om!

Og så, i dag etter å ha våkna med stomilekkasje, og halve natta på sofan, var det bare å ordne seg klar til jobb, og jeg gleda meg skikkelig. TOk med meg en næringsdrikk for å drikke før jobb sånn at jeg klarer å følge med.
I byen gikk innom seven eleven. Har jo en sånn seven eleven app. på telefonen, og da fikk man en litago shohosmoutie. så jeg gikk for den og mens jeg sto der gikk jeg ut av meg sjøl og kjøper en panninni.Fikk en smule panikk da, men greide å snu det til at «Tine, den er bra for deg, du trenger den når du skal på jobb. Så da ble det panini, får gjøre opp for det i morra.
Gikk og satte meg på bussn, lang bak så ingen skulle se at en så feit person som meg sitter der med flesket og trøkker inn mer. Mer eller mindre slukte jeg den for jeg så stressa for at noen kunne se de. Men de som så det tenker at «den bælfeite borti kroken der bare kommmer å til bli ekkler og ekklere.»

Men, jeg kom meg på jobb, tross litt panini angst. og jeg virkelig elsker jobben min. Alt med den! Så jeg og anne-helene skal på møte med henne om 2 uker. Og har jeg lyst til legge fram at jeg kunne tenkt meg å jobbe tirsager også. Men får se hva det blir til.

Var på IKEA med mamma og kjøpte nytt stuebord for det andre så helt forferdig ut.
Men nå er det et nytt bord på stuegulvet. Også fikk jeg muffinsformer med teflon så den måtte prøves. Så har en veldig god muffins oppskrift. Og den ble KNAILL.

Formange muffins, SF sniker seg om kring å gir meg dårlig samvittighet.

men, nå er det jammen på tide å komme seg i seg ja.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

