I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

tisselur-varmer oppskrift

Nå er det jammen på tide med en statistikk greie igjen!

geir stav – han er domfelt for sedelighet.

hypokalemi – det har du om kaliumen din er på under 3.5

selvskading blogg – tja, bloggen min skader seg ikke så vidt jeg vet.

ung ufør – det får jeg fra februar.

intox – jada, jeg har gjort det en del ganger.

staffylokokker – har ikke det lenger, men jeg har ESBL

hva er intox – å ta mer medisin en legen har foreskrevet

fanagenser – jeg tror kansje jeg skal strikke en ny til sander etterhvert.

geir stav tine – heh, fiffig søk

«mette roman» – nei hun kjenner jeg ikke

forhøyet kaliumprøver – har ikke problemer med det nej

stomi blogg – neeh.

uristomi – jeg har en fistel jeg. og skal til gastrokirurg på torsdag.

hvor lenge før jeg legger meg nozinan – spør du nozinanen om når du skal legge deg? jeg bruker å spørre legen jeg.

blodpropp i lungene – ikke nå lenger.

penisvarmere – nei takk. Jeg er egentlig ikke så begeistret for sånt.

nyttige fakta – okei, èn nyttig fakta da: Voluspå og Harry Potter har faktisk mye til felles.

tett spiserør – har det vært noe med mitt spiserør så har det hatt hull. ikke vært tett. Går det forresten an?

kuk varmer – hva har jeg SAGT om det der penisfokuset da?

trygg nemi rettsak – tja, jeg vet ikke om nemi er trygg i en rettsak. du får spørre henne =)

arne vaaler – er det nå jeg skal si «ingen kommentar»?

jeg går hos nidaros dps – nei jeg gjør ikke det for tenk.

ingri hallan – hun er verdens beste

plastikk tre hvitt – mitt plast tre er grønt det.

typisk legevaktsting – her har jeg veldig mye jeg kunne sagt… Men, jeg velger heller å oppfordre legevaktsleger til å bruke sunn fornuft og kansje en smule empati i møte med psykisk syke og selvskadere.

teaterstykke tine løhre – heeei. den DVDen med Instisusjonsteatret så jeg faktisk nettop =D

hematologisk poliklinikk – vært der noen ganger.

geir stav+tine løhre – vet dere hva? Jeg vil helt ikke settes i sammenheng med en så ekkel fyr!

spiseforstyrrelser ufør – det er vel ikke bare pga sf jeg er ufør da.

geir stav blogg – har han en blogg?

julebrød med aprikos – det tror jeg at jeg har lagt ut oppskrift på… let litt på desember i 2009 så kansje dere er heldig.

hvordan hekle harry potter – tja? jeg aner ikke. hekling er ikke mitt felt.

mariusgenser + jan thomas – HAHA kansje jeg skal strikke en marius genser til han ?

tisselur-varmer oppskrift – tisselur?? Hvor gammel er du egentlig? Jeg tar det for gitt at om du skal lage noe sånt, så er du over den seksuelle lavalder, og er man over 16 så sier man vel heller kuk eller pikk?

slapp, hjertebank – ja, det følger vel gjerne hverandre, er du slapp får du hjerte bank, og har du hjertebank blir du slapp…

space invaders mariusgenser – jeg holder på å lage en =)

ilostomi omgangssyke – det høres litt kjipt ut igrunnen.

holiday club åre spa – der er det mildt sagt HERLIG.

koselig håndarbeid – er ikke alt håndarbeid koselig da?

lett forhøyet alat ikke farlig – nei det er det sikkert ikke

har mus penis – det har de vel sikkert.. de er jo pattedyr som formerer seg.

ostekake cupcakes oppskrifter – det høres litt spennende ut. eller bare veldig fælt.

skjære i magen selvskading – nei det gjør jeg ikke, men jeg vet om ei som gjør det.

hypokalemi kramper – oh yeah, det kan jeg love deg at du får

stomi ting – det får man på en bandagist sjappe.

næringsdrikk resept – ja det har jeg. hvis du vil ha det må du søke HELFO først. Helfo står for Helvetes Enhet Laget For Onskap.

tarmslyng selvskading – hvordan i alledager får man det av selvskading? her er jeg helt blank.

cayennepepper feber – den var ny. finnes det?

pasient døde på østmarka i jula 2010 – det har jeg gått glipp av. hvem da?

stomisykepleier – hun er ei kjempe flott dame med mye kunnskap.

matoppskrifter til stomi – jeg har ikke noen egne oppskrifter, men hvis du ikke vil ha «magefis» som søstra mi kaller det, så er det lurt å holde seg unna sånt man vet gir luft. erter, bønner, løk og sånt. Men alle reagerer jo forskjellig, så her er det bare å prøve seg fram.

geir stav hold på buksa – hmmmm, ja det anbefaler jeg på det varmeste at du gjør .

uføretrygded av stomi – man kan vel sikkert bli det, men jeg tror de fleste har relativt normale liv og er i arbeid og sånt.
\
nidaros dps «seksjon 1» – der er de flinke..

gjør det vondt og dø av blodpropp i lungene – jeg vet ikke, hadde jeg dødd av det hadde det vært litt vanskelig å svare på det sp.målet. Men det var i allefall vondt å ha dem.

intubere – det er når man ikke puster for egen maskin.

arterie selvskading – mener du å kutter arteria da eller? Eller stikke kanyler der?

ung jente med stomi blogg – tja, jeg er kansje ikke sååå ung, men velkommen skla du være =)

geir stav rettsak – sorry, det vet jeg lite om, annet en at han fikk 10 mnder og forhåpentlig mista autorisasjonen sin.

anne mette haukåsen – hun er ei flott dame syns jeg

farge potetmos konditorfarge – det høres litt speisa ut…

kaffegrut – ei på østmarka spår i det.

stilnoct kaffi sukker – skal du blande det da tenkte du?

tissemannstrikk – tissemann? hahahaha

ta tempen på legevakten – har legevakta feber?

nexplanon feil satt inn – min er satt inn riktig den.

Comments on: "tisselur-varmer oppskrift" (3)

  1. Tyrenakke said:

    Uhm hæ? Kan du forklare hvordan detta funker?

  2. Haha, hver gang jeg leser disse innleggene så lurer jeg på hvorfor det er SÅ mange som skal strikke penisvarmere, og hvorfor de går inn på din blogg for å finne oppskrift! 😛

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

