I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Ang. rettsaken

Nok en gang, beklager at jeg ikke har oppdatert så mye i det siste, men formen har vært heller dårlig etter at jeg fikk brev om å møte i rettsaken mot Geir Stav.

på fredag fikk jeg telefon fra kontoret til statsadvokaten om at han har trukket saken, så da slipper jeg å møte. Så den dommen han fikk i august er nå fastsatt. Hva dommen går ut på vet jeg ikke, men politiet og aktor syntes det viktigste var å få han bort fra jobben på sykehuset. Så, nå er det opplest og vedtatt at Geir Stav er, og kommer alltid til å være en sedelighetsforbryter.

Hva veien videre blir er jeg ikke sikker på, men mamma skulle forhøre seg med en hun kjenner som er dommer.

Comments on: "Ang. rettsaken" (5)

  1. Godt å høre at han blir dømt i alle fall! Skulle bare mangle… Håper du har det bra 🙂

  2. Han har 10 månter.

  3. ville bare si æ har sittet nå å lest hvertfall 10 sider i bloggen din,du skriver utrolig bra 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

