I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Long time, no see…

image

Beklager at jeg ikke har oppdatert på evigheter. Men formen har vært passe dårlig med mye sykehus.

Fikk brev i posten om at jeg må møte i retten og vitne mot han på røntgen. Gruer meg skikkelig, han skal jo sitte der å høre på. Det blir helt jævlig.

Skal på nidar på omvisning i morra.. gleder meg!!

Comments on: "Long time, no see…" (3)

  1. Sykehus ang psykisk eller fysisk? :/
    Sender over masse gode tanker og en drøss med klemmer ❤

  2. Du får vel med deg et støtteapparat som kan være der med deg før, under og etter rettsaken?
    Er det flere som skal vitne, eller bare du?

    Håper mannen får straffen han fortjener. Og med det så mener jeg STRENG straff.

    Trist å lese at du må gå gjennom dette her. Men om jeg har skjønt det riktig blir du forsøkt tatt vare på, i tillegg til at mye av dette ansvaret (å ta vare på deg selv) er også opp til deg.

    Når er det rettsak?

    Ønsker deg masse lykke til!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

