I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

mækreft.is

hvite kakemenn – jada, det har jeg lagd!

hypokalemi – det har du om kaliumen din er på under 3.5.

sjokolade risboller – åååh, nå fikk jeg skikkelig lyst på det!

selvskading legevakt – hender man må gå dit ja.

gris stjernetegn – jeg er vann gris faktisk.

geir stav – skal i avhør ang. det der når jeg kommer hjem.

spiseforstyrrelser blogg<3 – HJERTE?? Spiseforstyrrelse med HJERTE? du er faen meg ikke helt god!

plastikk tre hvitt – nei, her i sarp er det ordentlig juletre!

selskapshunder – Dvergschnauzer er en selskapshund!

penisvarmer strikk oppskrift – what to say? Til og med i jula er folk penisfokuserte!

tine smør kalorier – det vil jeg faktisk ikke vite!

apekostyme – øøøh? HÆ?

Linda østmarka a4 – ikke noen jeg kjenner i allefall!

norgestaxi dyrere enn trøndertaxi – det vet jeg ingenting om…

strikke – jada, jeg gjør det

tine wordpress – det er vel kanske meg?

alat asat – indikasjon på leverstatus

hvordan bake sjakkruter? – det er enkelt, meg jeg gidder ikke fortelle hvordan nå. det er jo tross alt julaften!

175 liter melk – det er vel mer melk enn en ku produserer i løpet av et år det.

tine kreft – nei, det har jeg ikke

hornsal – ?? er det en sal med horn på? Aldri sett!

staffylokokker – det kan man få infeksjon i sår av.

kakemann kalorier – sikkert syyykt mange!

triggende – håper ikke bloggen er så triggende…

statistikk hva spiser vi på julaften – tja denne jula spiser vi ribbe, i fjor spiste vi ribbe og året før der igjen spiste vi og ribbe. det vil si 100% ribbe i de siste årene

hvor lenge kan kakemenn deig stå – min sto over natta. tror kansje ikke den bør stå så lenge?

øsneliste blogg – ØSNEliste? hva er det mon tro?

hvordan hekle harry potter – tja, si det?

hypokalemi kramper -ja det er sånn passe jævlig

mækreft.is – hæ??

risboller tine – nei, såvidt jeg vet er jeg ingen risbolle.

bake penis – en billig hjemmelagd utgave av dildo? en sånn vil jeg IKKE ha under juletreet.

slapp, hjertebank -ja man kan få litt hjertebankt av å være slapp.

pepperkake penis – ennå en kreativ form for hjemmelagd dildo?

fridas selvskading – hun skader seg ikke…

julebrød med aprikos – det er namnam

hovmesteren og grevinnen – nei, motsatt rekkefølge. damene først! grevinnen og hovmesteren.

stomi blogg – hva har jeg sagt om det der da? stomien min skriver IKKE blogg.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

