I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

(U)nyttige fakta

Vel, jeg slenger meg på bølgen jeg…

-første gang jeg ble innlagt i psykiatrien var i april 2002, på Haukåsen.
-jeg gikk hjelpepleien på KVT, men fikk aldri fullført.
-Frida er den tredje hunden min. Før henne hadde jeg Shira (Amerikansk cocker spaniel) og Snorre (Dvergschnauzer)
-Jeg har hatt fisk, men de døde mens vi var på ferie fordi det var blitt en sprekk i bollen.
-jeg har gått på folkehøgskole 2 ganger, men fullførte bare den ene gangen. Begge gangene på drama/teater.
-jeg går ikke inn på gatekjøkken fordi jeg er redd kaloriene trekker seg inn via huden.
-Jeg har 5 tantebarn, 2 eldre søstre og en bror på 4 år.
-jeg elsker ting med drager og dødningehoder på.
-jeg har verdens nydeligste fadderbarn.
-jeg er ikke veldig begeistret for gnagere.
-jeg føler meg naken uten å ha en bok tilgjengelig.
-jeg har en skuffe full av te.
-jeg har en stoffskiftesykdom. Altså hypothyreose.
-jeg har verdens beste fastlege (Men det viste vel alle fra før!?)
-Norsklærern min er fantastisk flink.
-Selv om jeg har dysleksi så gjør jeg det faktisk bra i Nynorsk. (Men det krever hardt arbeid)
-jeg elsker singstar kvelder.
-jeg blir småbrisen av èn jellyshot.
-jeg har vært intervjuet både av NRK og Dagbladet.
-jeg har en HTC Desire HD tlf.
-favoritt spillet mitt er Trivial Pursuit.
-jeg suger i matte.
-morfaren min døde av hjerteproblemer når mamma var femten.
-av overnevnte grunn var vi på kirkegården hver julaften når jeg var liten, og jeg grudde meg skikkelig fordi det var bare masse slekt rundt en gravstøtte og tente lys for noen jeg bare hadde sett bilde av.
-jeg har vært på østmarka 2 julaftner.
-de siste 6 eller 7 årene har jeg vært på somatisk på nyttårs aften av forskjellige grunner. (på tide å gjøre noe nytt i år kansje?)
-jeg har blitt kjent med mange fantastiske mennesker når jeg har vært innlagt som er gode venner i dag. (og møtt noen ikke fult så fantastiske…)
-Min laveste vekt var 42,7 kg og den høyeste 71.5.
-jeg har strikket 10 mariusgensre i forskjellige farger.
-favoritt serien min er House.
-foreldrene mine ble skilt i 2003 og pappa bor i Sverige.
-det er vistnok ei heks langt tilbake i slekta.
-jeg er ikke så veldig glad i øl, men foretrekker en god vin.
-på julaften spiser vi ribbe og lutefisk.
-lutefisk er ekkelt!
-jeg har vært opptatt av slanking og vekt så lenge jeg kan huske.
-jeg har hele serien med Carl Barks klassikkere.
-jeg har aldri fått betalingsanmerkninger.
-jeg mer eller mindre bodde inne på mørkerommet når jeg gikk på Lundheim. Løsemiddelskadet sa du?

Tror det er alt jeg greier å hoste opp nå. Kan dere ikke spørre om dere lurer på noe da?
See ya.

Comments on: "(U)nyttige fakta" (3)

  1. Så mye morsomt eller interessant det var å lese her. Vi har mye tilfelles da. Folkehøyskole, har hatt fisker, singstar ❤ , slanking :o(

    Ser du, Tine…..du har massevis av ressurser, til tross for visse avgrensinger innimellom.

    Du er flink!

  2. 10 mariusgensere står det stor respekt av. Jeg holder på med min første, og det tar laaaang tid synes jeg.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

