I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Jeg har begynt å jobbe!

Forrige uke var travel. I allefall på onsdag. Jeg starta med skole. Så møte med Åshild på SFO, treffe Marita og Ludvig og sist men ikke minst, frivillig samling i IKS. Så man kan si det var en inholdsrik dag!

På møtet på SFO ble det bestemt at jeg skal jobbe hver fredag fra 13-16.30. Det passer meg utmerket!

Helga har gått med til daffing i sofaen og strikking. Jeg har nå begynt på en spaceinvarders genser til Marius. Oppskrift her.

I dag har jeg sittet å skrevet på nynorsk stilen min om spiseforstyrrelser. Eller eteforstyrring som det så fint heter på nynorsk. Tror språket var relativt greit, men innholdet kunne nok vært bedre. MEN det er jo bare en øving til skrive dagen i neste uke.

Jeg fikk også en svært uventet mail i dag. Men det skal jeg fortelle om senere når jeg vet litt mer. Men kan bare si at jeg ble litt satt ut av den!

Denne uka blir nok relativt travel den også, med IKS samling på onsdag, jobb og bursdag på fredag, og skole. Slitsomt, men slitsomt på en god måte!

I går var jeg og mamma på kaffe til Eva MEtte. Det var kjempekoselig å Frida kosa seg nok hun også. Med oss hjem har vi en flott strikket genser som frida elsker å ha på seg!

I morra er det igjen time hos Tone.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

