I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Måndenes statistikk

tine løhre – Ja det er meg. Framdeles
nidaros dps – der har jeg jaggu meg vært opptil flere ganger.
cupcakes uten egg – er fint når man er allergisk mot egg… oppskrift
hva er intox – en overdose med giftige substanser
staffylokokker – en kjip infeksjon man må ha antibiotika for å bli kvitt. Hvis man ikke er så uheldig å få MRSA typen. Den blir man ikke kvitt så lett.
hypokalemi – kaliumverdier på under 3.5 regnes som hypokalemi
stomisykepleier – Hun snakker jeg med i blandt når jeg lurer på ting om stomien.
frida østmarka – beklager, men hunden min har aldri vært på østmarka. De har ikke noen egen hundepost såvidt jeg vet.
pasta gorgonzola – er godt. oppskrift her
nuddler – vel, man har ikke vært fattig om man ikke er drit lei nuddler.
blogg nozinan – bloggen min går ikke på Nozinan. Jeg derimot gjør det.
hur er leget – tja, ikke så værst for øyeblikket.
afrikansk gryte – finner du oppskrift på bloggen her
intox psykiatri – har gjerne en sammenheng det gitt.
anskaffelsene gunnar lunde – den har jeg analysert på skolen og fikk 5. HURRA.
likavell levende – det het min gamle blogg…
kinesisk stjernetegn grisen – jada, jeg er gris. Vanngris for å være mer spesifikk
kjøttsaus til pastakjøttsaus
innleggelse på nidaros dps – jada jada jeg HAR vært der.
næringsdrikk fra sykehuset – jeg får mine fra apoteket jeg.
bildar del – hva i alledager er det?
fysisk helse – den er vel så som så
bømlo – der har jeg gått på skole og skjønneste Susanne kommer derfra
nemitine+kaizers – vært der også. I borggården i august eller noe sånt.
tine løhvre – Nei nei nei. L-Ø-H-R-E
oppskrift på kikerter og tacokrydder – sannelig har jeg ikke oppskrift på det også…
nidaros julestemning – nja, syns ikke det var så veldig julestemning der, untatt pepperkakehuset jeg og Lise Lotte lagde.
psykriati frosta – det finnes sikkert psykisk syke der også.
kaleroid – stor, enormt stor hvit avlang pille.
morsom statistikk – dette er morsom statistikk…
hypokalemi og vannlating – er det noen sammenheng det altså ? Vet man kan få Diabetes Insidipus av det, og da tisser man mer.
østmarka+spiseforstyrrelser – de behandler det også der ja.
frida anoreksi østmarka – Frida spiser godt og er framdeles ikke på østmarka kansje det er denne Frida dere skal til?
turnuslege st olav nattevakt – turnuslegene er vel de som går flest nattevakter.
blodpropperer i lungene – hadde det i fjor. jeg lever ennå.
usensorert blogg – sensOrert? Henter det ikke sensurert?
tacosuppeoppskrift her
ekle utlendinger – de finnes de ja, Men det finnes jævlig mange ekle nordmenn også.
gustav lorentzen meg om 100 år– fin sang de spilte i begravelsen hannes
kaizers orchestra+trondheim+utøya – tror ikke Kaizers har spilt på utøya og i trondheim samtidig gitt.
post 6 østmarka – Den plassen jeg har fått mest hjelp.
rabarbra paiPaier veldig godt.
nav – noen sosekopper
sonde blogg – tror ikke sonder skriver blogg.
rense sår selvskading – det er veldig lurt å gjøre det!
fanagenser – har strikket noen av dem ja.
vannflaske bobble – ønsker jeg meg!
psykisk syk vs fysisk syk – hva er verst? Pest eller kolera?
jan thomas foredragsholder – joda jeg har hatt foredrag sammen Jan Thomas i fjord høst.
tett spiserøre – problemet mitt har ikke vært at det har vært tett, men at det har gått hull.
timeplan haukåsenskolen – jeg har norsk på mandag, onsdag og torsdag. Torsdag får vi vafler.
ambivalens – jeg er veldig ambivalent til tider.
fremtidsutsikter – de ser vel ikke så værst ut akkurat nå?
selvskading sy – det er lurt! VEldig lurt hvis ikke får du kjempestygge arr.
hematologisk poliklinikk – der har jeg fått Cosmofer flere ganger
blogger frosta – helt sikkert noen derfra også som blogger.
på sykehus pga selvskading – har skjedd noen ganger det gitt.
spydd i hele natt legen sa – Hva sa legen? Det lurer jeg på.
antibiotika og a lkohol – Flagyl er i allefall veldig dumt å ta sammen alkohol.
ønskeliste blogg – sjekk fanene øverst, så finner du ønskelista mi
intox politi – tror ikke politiet tar intox, men de kan hjelpe til med å få deg på sykehus.
https://nemitine.wordpress.com velkommen 🙂 – ja velkommen skal dere være.
tai gryte – det heter THAI med H. Lones Thai Gryte
psykiater, selvskading – det er vel de færreste psykiatere som driver med selvskading. Men det finnes vel kansje noen? Særlig med tanke på at unge kvinnelige leger topper selvmordsstatistikken.
skrives det sånn går eller så gått – jeg har dysleksi, ikke spør meg.
tine løhre bligg – bligg? HVa er det fornoe?
blogg selvskading ukjent – jeg er ikke anonym på bloggen og derfor ikke ukjent 🙂
dps nidaros spiseforstyrelser – det er de mildt sagt dårlig på.
anne helene nodeland – hun kjenner jeg 🙂
«tempen på meg» – kan du ikke ta tempen på deg sjøl? Jeg gidder ikke…
fiskekaker stuing – fiskekakestuing? Det høres skikkelig jævlig ut!
sterkt vekslende følelsesliv – de sier jeg har det…
cosmofer – kjekt å få når jernlageret omtrent er på minus sida.
bok om stomi sykeplei – kansje jeg skal skrive en? Tro’kke det.
ett års ventetid spiseforstyrrelser – tviler jeg ikke på.
stomi blogg tine – stomiblogg? NEi, jeg har ingen egen blogg hvor stomien oppdaterer om hvordan den har det.
haukåsen journaler – de er borte. I allefall fikk jeg dem ikke sammen journalen fra ØStmarka.
strikker – strikker mye jeg !
dikt om stomi– hahahaha seriøst? Dikt om stomi? Ja det syns jeg noen kan lage til meg… Sandra feks er god på dikt. Og Lise tar dere utfordringen?
hypokalemi ekg – EKG er ganske vanlig å ta ved hypokalemi siden det på virker hjerte.
selvskading – ikke bynn med det er du snill.
vallergan intox – som alle andre medsiner går det også an å ta intox med vallergan.
rock n roll wolf written – den gikk på teateret i vinter, men det er ikke jeg som har skrevet den…
ct, blodpropp i lungene – er ubehagelig. Og CT er greit for å få se hvor proppene er…
foccacia tine – joda jeg er ganske god på å lage det.

Comments on: "Måndenes statistikk" (3)

  1. Hehehe, der ga du meg dagens latter:) Flink du er til å sette ting på en artig spiss, eller det ble sikkert feilformulert men du skjønner hva jeg mener;)hihi

  2. Jøss, noen har søkt på meg på google!! Hihi 😉

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

