I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Forkjøla.com

image

image

image

Har blitt sylte forkjøla. Tett i nesa, vondt i halsen og jah. Samme kan det være. Det er i høyeste grad kjipt å være syk. Var på apoteket i går og kjøpte nesespray og hostepiller. Og ja, det var det eneste jeg kjøpte der.

Dagene går med til strikking av julegaver. Jeg er snart i havn nå. Er rimelig tomt på kontoen, så måtte bruke reserve kontoen til å betale strømmen. Men jeg trøster meg med at siden jeg snart er ferdig med julegavene så får jeg jo mye mer penger i desember som kan flyttes over på den kontoen.

Mamma er fortsatt på madeira. Og i helga har jeg møtt Ingri en del som var på trondheims tur og da ble det selvfølgelig vin og Singstar, selv med ødelagt hals.

Strikker mye for tida, og vil igjen minne om spørsmåls runden. Jeg skal svare snart, jeg lover 🙂

Comments on: "Forkjøla.com" (2)

  1. God bedring, satser på at det blir bra ganske snart 🙂

  2. god bedring.
    og du…de vottene var DRIT KULE ❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

