I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Fremtidsutsikter.

image

Vel, jeg snakka netopp med en av sykepleierene på avdelinga om å kutte ned på epiduralen, og bli kvitt kateteret. Kateteret må jeg ha så lenge jeg får epidural fordi urinblæra er bedøvet. Men jeg får under halvparten nå en for noen dager siden.

For dere som har fulgt bloggen min en stund husker kansje at jeg var veldig dårlig i fjor høst, og i den anledning snakka jeg en god del med presten her, ikke om sånn jesus ting men bare sånn generelt. Han er kjempe flott å snakke med så jeg ba sykepleierene ta kontakt med han i morra sånn at jeg kan få prate med han. Vidar er jo på ferie og Tone kommer nok ikke hit. Og dessuten er det litt godt å prate med noen som ikke har noe med østmarka å gjøre. Så håper han har ledig tid til meg allerede i morra.

Åsså prata jeg med hun sykepleieren om skolen, at om jeg kunne få times permisjoner når jeg ikke har epiduralen lenger, men må ha antibiotika intravenøst. Det er så kjipt å falle av allerede i starten.

Mamma har vært her med dagens rasjon med melon. Jeg har skikkelig melon dilla for tida. Også er det en av få ting jeg kan spise uten å få vondt i magen. Og drikke grønn te går veldig greit. Må mase mye på personale føler jeg, men jeg har jo ikke noe valg når jeg er isolert og lenka til senga.

Forresten, hvis noen ønsker passord til de beskytta innleggene så bare send meg en mld på Facebook eller en mail.

Comments on: "Fremtidsutsikter." (4)

  1. Lykke til Tine..

  2. Good luck ❤

  3. Keep your head up ♥

  4. Tenker masse på deg Tine ♥

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

