I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Holiday Club Åre

Nå har Christine og jeg bestilt oss et par netter på Holiday Club på Åre. Det er et spa hotell, også har de eventyrbadeland eller noe sånt. Så det blir max relax. 🙂 Ser kjempe fint ut det hotellet på hjemmesida deres også.
Vi tenkte først å ta tog, men det går bare på sånne idiotiske tidspunkt, så da kjøre vi istedet. Det blir vel sånn omtrent samme pris uansett, også kan vi jo handle litt. Glamorøs harry-tur.

Var hos tannlegen i dag. Og mot alle odds, null hull. Men fikk beskjed om å knaske fluor tabletter og skylle med fluor, for det var en del slitasje på tennene. Bulimi går som de fleste vet hard ut over tennene. Nå har det ikke vært sånn voldtsomt mye spising og spying i det siste, av den enkle årsak at jeg har ikke mat hjemme. Kjøper bare akkurat det jeg trenger til middag. Kan virkelig ikke ha mat i huset, for det blir bare spisekick utav det. Og det fører til dårlig samvittighet som igjen fører til selvskading. Så jeg syns det er mye enklere å forholde seg til næringdrikker. Der er det så og så mange kcal, også slipper man å regne og styre og få panikk. Men jeg prøver å få i meg middag hver dag da. Har en ide om at det er bra. Også liker jeg middagsmat bedre en brød mat og sånt.

Fikk mail fra Anne-Mette på Haukåsen skolen i går kveld. Hun har satt opp møte der neste onsdag. Fikk en smule panikk da, for nå ble skole plutselig så veldig virkelig. Jeg er framdeles veldig ambivalent til det der, men det endrer seg kansje når jeg har fått prata litt med Anne-Mette.

Comments on: "Holiday Club Åre" (1)

  1. Næringsdrikker er for de som trenger det, hverken du eller jeg trenger næringsdrikker Tine..håper du kan få god veiledning og hjelp til å få i deg noe annet enn dem, det er kjempetrist at de produktene skal brukes for å holde andre symptomer i sjakk. Du skulle ikke burde behøve å velge mellom pest og kolera på den måten.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

