I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Skole og Nintendo

Var en tur i byen igår og spiste middag med ei venninne. Som vanlig når jeg er i byen så tenkte jeg MÅ kjøpe tabletter. Men så surra jeg litt rundt på platekompaniet, og kom fram til at en Nintendo DS var en mye bedre investering. Som nevnt ambivalent for tida, men når jeg gikk ut fra platekompaniet med min funklende nye, røde Nintendo DS og et par spill så føltes det mye bedre en å ha veska full av piller som jeg vet jeg ikke burde kjøpe. Så nå kan det bare regne når vi skal på hytta. Har også noen bøker å lese da.

Og som dere ser av overskriften. Skole! Ja, du leste rett jeg nevner skole, og har tatt det steget og sendt rektor på Haukåsen skolen en mail om at jeg kansje, bare KANSJE har lyst til å begynne på skolen til høsten. Er jo veldig ambivalent på det området også, men akkurat nå har jeg lyst, så får vi jo se om det varer da. Har også tenkt å ta det opp på møtet med Tone i morra.

Comments on: "Skole og Nintendo" (4)

  1. Laila :) said:

    Heihei, var du på trondheim torg idag ? på H&M i 2. etg 🙂

  2. Laila :) said:

    åh da gikk jeg forbi deg flere gang 🙂 d va litt rart fordi dagen før hadde jeg funnet bloggen din og faktisk lest alt fra 2009 elns. Utroolig spennende, kjenner meg igjenn flere plasser.. Derfor ble jeg litt paff og bare »oj» Rart i og med at jeg hadde lest masse av historien din! 🙂 må si du virke som er utroli sterk dame, Stå på videre 🙂
    Klem Laila

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

