I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Frida blir :-)

image

Vel hjemme fra Bømlo. Dog noe sliten, har jeg fått prata litt med både mamma og Inger. Konklusjon: Frida blir her. For hadde jeg ikke hatt Frida hadde det blitt mye mer og massiv Selvskading. Når jeg har Frida så tenker jeg meg om noen ganger i allefall og klarer ofte å la være eller utsette Selvskading. Også er jo Frida verdens skjøneste og snilleste bikkjeskinn som Karianne kaller det. 🙂

Har nettopp vært hos Tone nå og da traff jeg klassestyreren min fra barneskolen. Var kjempe koselig å prate med henne. Også koselig at hun husker meg nesten 20 år senere.

Ja, Åsså har jeg fått satt inn den der p-staven. Det så jo drit vondt ut med den gigantiske nåla. Men det var faktisk ikke vondt i det hele tatt. Merka bare bedøvelsen. Kan jo hende det gjør vondt når bedøvelsen går ut da. Men den tid den sorg. Nå håper jeg bare at jeg slipper mensen og mensen vondt. Får de som er interesserte så heter det greia nexplanon.

Comments on: "Frida blir :-)" (4)

  1. Ååå så flott at Frida blir 🙂 Ingenting er bedre enn det 🙂

  2. Veldig bra!!!!!!!

  3. Det var bra hun blir tror jeg =)

  4. tror jeg også… 🙂 bra at hun blir…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

