I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Bømlo tur

image

Nå sitter jeg på Flesland på vei hjem etter å ha vært ei helg på Bømlo hos susanne. Vi har kost oss masse og i går gikk det til og med an å sitte ute. Vi tok også fram plaske bassenget, uten at noen hælte å bade i det. Men bademulighet var det likavell siden susanne har boble bad ute. 🙂
Spisinga har gått til helskot i helga så jeg gruer meg til vektas dom når jeg kommer hjem.
Men full skjerpings når jeg kommer hjem.
Har fått sovet en drøy time på flyplassen også. De hadde en sånn comfort sone med ligge stoler. Og hva skulle man gjøre når det går bare to båter fra Bømlo og norwegian nektet å ta i mot baggasjen? «Nei me tar ikkje imot baggasjen for to timar før avgong. Me har so litan flyplass»
Nå er det boarding snart. 🙂

Så når jeg kommer til trondheim blir det en tur på byneset å feire storesøster.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

