I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Bømlo og sånt…

Store deler av helga har jeg tilbragt sammen Christine 🙂 På lørdag dro vi og grilla på Hestsjøen. Været er så sykt ustabilt i Trondheim for tida… Når vi dro fra meg var det strålende sol, og etter 10 min på butikken, skikkelig øsregn. Så slutta det og når vi kom på Hestsjøen var det helt tørt og hadde ikke regna i det hele tatt. Og det er sånn 10 min å kjøre herfra. SYKT.
Anyway, vi fikk noen fine timer der før det begynte å lyne og tordne skikkelig mye. Så vi pakka oss i bilen å dro. Heldigvis, for rett etter at vi hadde satt oss i bilen øste det ned igjen.

Skulle egentlig på vors til LL på søndagen, men det ble det ikke noe av så Christine og jeg dro hjem til mamma og lagde vafler og sushi. Ja, også har Christine og jeg tenkt oss til syden. =D Sånn rundt 1. juli etter at skattepengene har kommet for jeg har iallefall ikke noe penger nå, også skal jeg jo til Bømlo til helga, så da går det sikkert litt penger der regner jeg med…

Tone i morra da. Spent på blodprøve svarene, for formen er på en måte litt dalende sånn fysisk. Får vel prøve å få i meg en næringsdrikk eller noe sånt… Da blir det vel litt bedre tenker jeg.

Men altså, de siste dagene har jeg spist sykt mye uten å spy. Tørr ikke veie meg, for vekta kommer ikke til å være nådig med meg.

Har også vært på cafe med noen venninner i dag. Og det var kjempekoselig å se dem igjen. =D

JEG GLEDER MEG TIL BØMLOOOO

Ja, det var sant. Basen arrangerer tur til Frosta om ikke sånn kjempe lenge. Det blir nok koselig. Overnatting og grillings og greier.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

