I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Litt forskjellig

image

Sorry at jeg ikke har oppdatert her på en stund. Ikke at det har skjedd så voldsomt mye å berette.
Mandag var jeg innom st.olav på gastroskopi. Satt en halv evighet i mottagelsen, men når jeg først kom på obs posten så fikk jeg komme opp på operasjon nesten med engang.

Onsdagen var det sommerfest på post 6. Var veldig trivelig det altså. Men seriøst, når ei dro igang «jeg gikk en tur på stien» og alle satt der inne på østmarka og sang ko-ko. Da lo jeg godt… 😛

Her i trondheim har det vært kjempe varmt de siste dagene. Og dermed ekstra varmt og klamt om natta. Så har ikke sovet så voldsomt godt.

Tok blodprøver på onsdag. Regner med de ikke er sånn katastrofe siden jeg ikke har hørt noe.

Comments on: "Litt forskjellig" (4)

  1. Kinemor said:

    Så tøff Frida var 🙂

  2. HAHAHA jeg dauer av bildet!

  3. Hehe, «koko» sangen ja 😛
    Passet jo bra på en slik plass 😉
    Krysser fingrene for at blodprøvene er fine 😉
    Klem til deg Tine ❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

