I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Crapety Crap

OMG vet dere hva som skjedde når vi kom på vei hjem fra OBS før i dag? I krysset skjermveien og en anna vei atmed Prix kom det noen fjorttiser eller noe sånt i fullfart på sykkel ned skjermveien. Siden jeg kjører der relativt ofte, så mer eller mindre krypkjørte jeg, så jeg klarte å stoppe. Men han ene bremsa ikke sykkelen sin så han kjørte rett inn i bilen. Så ble noen fine skraper der ja. Det kom en gammel mann som bor oppi her bort som hadde sett det hele og kjefta opp ungdommene. Han som kjørte inni meg nekta å si navnet sitt og når vi spurte om navn og tlf nummer til foreldrene viste han ikke nummeret og ga oss etter all sannsynlighet et falskt navn.

De hadde jo kjempe flaks at det gikk bra. Og de fikk en skikkelig reprimande av han mannen som stilte som vitne hvis det skulle bli noe med det. Skal kjøpe en blomst eller noe hyggelig til han som takk for hjelpen.

Har knipsa litt bilda av Frida ute i hagen.

Også var vi på tur rundt Lian vannet. Frida har nå badet for første gang 🙂

Comments on: "Crapety Crap" (6)

  1. Så utrolig irriterende med sånne unger.. Ble det store skader på bilen?

  2. Nja, noen striper og en bulk på høyre side.
    Forbanna dritt unger altså. men for all del, skal vel være glad for at det ikke gikk værre…

  3. fy fader!!
    sånt er så utrolig irriterende..
    jeg blei påkjørt av ei dame på sykkel når jeg sto stille i et kryss..
    ho påsto at ho ikke så meg, ho hadde sola i ryggen..
    knust speile og bulker og riper..

    godt at han mannen hjalp deg 🙂
    unger på sykkel er farlig..

  4. sv: Hehe. And-roid.

  5. Enda godt at det ikke gikk verre enn det gjorde da…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

