I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Her er noen ting folk har søkt på for å komme inn på bloggen min den siste mnd…

tine løhre
Logisk søk egentlig…

tett spiserør
Har jeg hatt det? Neei, hull derimot…

frida østmarka
Frida har aldri vært innlagt på Østmarka.

intox politi
Tror ikke politiet bruker å ta intox gitt.

bilder fra akuttpost 2 østmarka
Har nok ingen bilder derfra. Tror ikke jeg har skrevet om A2 i bloggen heller.

hva er intox
En overdose av medikamenter eller noe sånt.

strikke penisvarmer
Beklager, det kan jeg ikke.

fjerne thoraxdren
Jeg kan ikke det heller faktisk…

a4-østmarka
Der har jeg faktisk vært…

venofer
Svart gugge man får intravenøs ved jernmangel

nidaros dps dårlig
Helt enig

spiseforstyrrelse
Har nok det ja

afrikansk gryte med peanøtt
Det kan jeg å lage 🙂

jussi «adler olsen»
Skriver bra bøker…

rock ‘n wolf
Veldig bra teater stykke på Trøndelag Teater. Anbefales!!!

hematologisk poliklinikk
Har vært der også for tenk!

østmarka psykiatriske post 6
Der har jeg vært mye…

Comments on: "Morsomt med statistikk…" (2)

  1. Evelinn said:

    He he he he, måtte le av flere av disse. Intox politiet, Frida Østmarka, strikke penisvarmer….LOL.

    Men hvordan finner man disse ordene som folk har søkt på for å komme til bloggen? Kan man også se HVEM som har vært innom til enhver tid?

    • finner det under «statistikk». Tror blogspot har en sånn funksjon også…
      Man kan vel ikke se hvem som har vært innom tror jeg…

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

