I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Hjemme igjen

Nå er jeg vel hjemme fra London. 🙂 Har hatt en kjempe fin tur og kost meg masse. Jeg må innrømme at skadetankene lå på lur, men jeg klarte å motstå dem.

Nå er det helg, og jeg er forkjøla. Eller kansje det bare er allergi. Skal spørre om nese spray til Tone på mandag. Håper det kan hjelpe litt 🙂

Skriver mer seinere i dag tror jeg… Har ikke så mye fornuftig å komme med akkurat nå…

Comments on: "Hjemme igjen" (2)

  1. Evelinn said:

    Sikker på at det er forskjølelse? Om du er tett i nesa etter å ha vært i London, så burde du prøve å se om det hjelper å snyte nesa. Da blir du muligens litt overraska og sjokkert. For det blir svart det som kommer ut. Fikk i alle fall jeg (og andre) erfare etter 1 uke der. Mye eksos vettu. Hehe!!!

    • Snyter meg stort sett hele tida 🙂 Potte tett oppi der, sånn langt oppi liksom.
      Men ja… temmelig svart ja. og inne i ørene 😛

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

