I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Reiser snart… :)

Nå er det ikke såå mange timene til jeg sitter på flyet til London. Tror det er internett på hotellet, sånn at jeg kansje får oppdatert bloggen litt og kansje lagt ut noen bilder fra turen. Og jeg spør igjen, hvordan får man til sånn at bildene blir normal størrelse? (sånn som de blir når jeg blogger fra mobilen…) Jeg får bare til å lage sånn mini galleri. Regner med at det er enkelt bare at jeg ikke greier å skjønne det.

Ja, det var sant. Har noen lest adressavisa på torsdagen? Fant det ikke på nettavisa, men for dere som er fra trøndelag da, og lese avisa på torsdagen. Leste dere om han som var overgriper på st. olav som hadde nesten mista lisensen sin? Jeg vedder ræva mi på at det var han samme fyren som jeg anmeldte for det samme. Håper virkelig at det er han, men jeg synes det er skremmende at personen det sto om i adressa ikke mista lisensen sin helt, men bare delvis. Det er jo en grunn til at man må ha politi attest for å kunne jobbe med mennesker, så da er det helt sykt at en person som har gjort noe sånt får fortsette å jobbe, og sikkert slippe unna straff. Det er jo lengre straffer for å snylte på skatten en det er for overgrep.

Noen som har meninger om det?

Comments on: "Reiser snart… :)" (2)

  1. Hæ? Mista han ikke lisensen? Hørtes ut som et veldig merkelig opplegg spørs du meg. Man blir så TOM FOR ORD og SINT innvendig når man hører om (for ikke snakke om opplever på egen kropp) noe sånt. Men jammen er de ikke bedre i hodene de som skal gi disse menneskene straff heller. Hva tenker de egentlig med? Ræva?

    *RISTE OPPGITT PÅ HODET*

    Men hva slags reaksjoner fikk du fra de rundt ovg?
    Trodde de deg (f.eks. kollegaene hans)?
    Hvem fortalte du det til, slik at du til slutt fikk anmeldt?

    Synes det er tøft gjort av deg å gjøre det. Bare synd systemet ikke fungerer som det BURDE og SKAL 😦

    • iflg avisa mista han ikke lisensen, han får bare ikke drive med pasienter alene.

      De på Nidaros sa jeg måtte anmelde, men nekta å ble med meg til politiet, som ikke trodde meg. Men fikk med meg ei god venninne da.

      Så.. ja..

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

