I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Rock’n Roll Wolf

Har vært på teateret og sett Rock’n Roll Wolf i dag sammen mamma. Det var bare helt utrolig bra, og jeg anbefaler alle å se det… 🙂

bildene er fra dagbladet.no

Sånn ellers da, så gleder jeg meg masse til Søndagen, for da (for de som ikke har fått det med seg…) reiser jeg til LONDON! Har et okei shopping budsjett, men kjipt da at strømregninga selvfølgelig kom nå.
Ja, også er det 6 uker siden sist skading i dag. SEKS uker…!!! Jeg gidder ikke regne ut timer og minutter. Evt. intresserte får finne fram kalkulatoren selv.

Frida har lært seg på et eller anna merkelig vis å åpne buret selv. Hun har gjort det 2 ganger i dag. Og jeg klarer ikke finne ut hvordan hun gjør det. Men på ett eller anna vis klarer hun det altså. Merkelig!

Håper på bra vær i morra sånn at jeg fått gått tur…

Forresten, noen som vet hvordan man får bildene store? Sånn normal størrelse…?

Comments on: "Rock’n Roll Wolf" (4)

  1. å så gøy! Er det i Trondheim den går?? Elsker nemlig den filmen! ❤ ❤ ❤

  2. Heldig du er som skal til LONDON ❤
    Elsker det stedet etter å ha vært der på klassetur i 2002.
    Spennende og opplevelsesrik by.
    Vil gjerne tilbake dit selv.
    Vært der før?

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

