I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Endelig Helg

Nå er det helg igjen. Denne helga bli vel ikke like begivenhetsrik som den forrige. Men bra skal den bli. Party hos Lise Lotte i kveld. Og det gleder jeg meg skikkelig til. Har jo ikke sett henne siden februar eller noe sånt.

Blir å overnatte hos mamma da, siden hun bor rett ved Lise Lotte, også skal hun passe Frida.

I går hadde jeg 1 mnd siden sist jeg skada. Det er virkelig en bra begynnelse, og jeg er egentlig ganske fornøyd med det. 1 mnd, 31 dager og mange timer og minutter. 44640 minutter for å være nøyaktig. Ja og den ene dagen da, i dag.

Det er faktisk bare litt over 2 uker til vi reiser til London nå… Gleder meg skikkelig og har greid å spare litt penger også sånn at jeg kan shoppe litt når vi er der. 🙂

Comments on: "Endelig Helg" (3)

  1. Stå på med selvskadingsstansen ❤

  2. Så flott med 1 mnd, fortsett slik! ❤ God tur til London når den tid kommer, heldiggris 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

