I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Bødo og litt til

Var jo i Bodø på lørdagen, på menneske bibliotek. På arrangementet «Fordommsfritt Bodø».
Tok fly oppover og natttoget hjem igjen.
Det var ikke så mange som «lånte» meg, men det var veldig morsomt fordi. Også var det «paneldebatt» med ungdomspartiene i Bodø.
På debatten var det ikke sånn veldig at man forsto at FpU sto for en ting og rød ungdom for en ting. De prata stort sett om mye av det samme syns jeg.

Siden jeg har slutta på Klexane har jeg hatt vondt i hode nesten hele tida. Vet ikke om det er tilfeldig eller om det har noe å gjøre med Klexanen… Noen som vet?

Var forresten flink i går, istedet for å skade, så fikk jeg nattevakta til å sitte inne til meg til jeg sovna. Det er forsåvidt en mye bedre mestringsstrategi en å skade seg å må på legevakta å sy…

Ja, også har Frida fått «mensen» så hun må gå med en snacksy svart truse hele tida… 😛

Comments on: "Bødo og litt til" (2)

  1. Hvordan fungerer «menneskebiblioteket»?
    Vi hadde besøk av noe sånt på skolen i høst, men jeg deltok ikke. Funderte litt på det, men det passet ikke. Men hvordan funker det liksom?

    • sorry seint svar… 🙂
      menneske biblioteket fungerer sånn at man «låner» en person som har erfaring med noe. Gjerne noe man har mye fordommer for sånn som psykiatri. da snakker man med den personen og kan spørre om ting man lurer på, istedet for å låne seg en vanlig bok å lese.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

