I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

Fin Lørdag

Har hatt en kjempe koselig lørdag. Starta dagen med noen timer forran skjermen og spille Super Mario. Også kom Mikkel og Jørn en tur for å hjelpe meg med PC’ne. Ja i flertall. Jeg har skikkelig dårlig PC-Karma. Jeg er den motsatte kong Midas, alt jeg tar i (Av elektronikk) blir til dritt =P

Men nå er begge maskinene oppe å kjører. Woohei. På den nye var nok Norman programmet synderen som tok mye plass og ressurser, mens den gamle var vel bare fucka, så reinstallerte alt sammen, og nå fungerer deg =D WoW here I come… hehehe

Vi lagde veldig god pasta, og spilte litt Tekken. Merker jeg er rusten på det siste altså. Det er noen år, mange år siden jeg spilte det ganske mye med Eva 🙂

Nå i kveld har Lone og jeg laga Oreo-kake, som skal stå i kjøleskapet til i morra. Også har jeg tapt i Monopol. Kapitalist er definitivt ikke et yrke jeg har tenkt å satse på…

Comments on: "Fin Lørdag" (3)

  1. Kinemor said:

    Hvordan legge inn koder via bloglovin osv:

    Gå ned til Widgeter, dobbel klikk, finn tekst og legg den til i margen. Kopier så koden i tekst feltet. så skal det være gjort.

  2. takk Kine =) Tror jeg fikk det til nå =D

  3. Fint websted du har ordna 🙂 Den gamle var bra den og, men denne er mye mer positiv 🙂

    Det var faktisk du som satt med nøkkelen til hvorfor lillepc’n ikke funka 😉 , og sammen ordnet vi det.. Ellers hadde vi nok måttet re-installere den og. På den andre var det vel og du som gjorde trykkinga ..

    Og så var det kjempegøy å møte Frida 🙂 Mikkel ble skikkelig forelska ..

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

