I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Morsdag

>Da har jeg fått berga bildene mine sånn at den gamle PC’n kan få en «Verdig» avslutning på den teknologiske kirkegården på Elkjøp eller noe sånt 😛

Hører på «titanic Theme»… på piano… den er bare såååå nydelig at jeg blir nesten litt sånn på griner’n her… 🙂 Skulle ønske jeg var så flink til å spille piano. Jeg var jo ganske flink for en stund siden, men har jo ikke øvd på mange ÅR… Burde egentlig somle meg til å sette opp keyboardet å øve litt… Meen, hvor skal jeg gjøre av det liksom? Kan selvfølgelig flytte senga til Frida da, og sette det der. Får se hva det blir til…

Har vært hos mormor også i dag, spiste kjøttkaker, hjemmelagde 🙂 Også spilte vi Fantasi =D Var jo i byen på fredag og kjøpte morsdagsgave til mamma. En sånn ansiktskrem og en bok, som hun heldigvis ikke hadde lest 🙂

Comments on: ">Morsdag" (1)

  1. >Høres bra ut : -) Klem.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

