I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Og sånn går no dagan

>Var hos Tone igår. Som vanlig veldig hyggelig… Prata mye om løst og fast. Ikke sånn super seriøs time egentlig, men det er jo greit i blandt det også 🙂

Først ble det vanskelig i vaktskiftet, og jeg var på god vei til å demontere barberhøvelen, men fikk tatt kontroll over meg selv, fram til Sandra kom på seinvakt. Og det samme skjedde til natta, men gikk og fikk sovemedisin, også satt nattevakta sammen meg til jeg sovna, så det gikk jo bra til slutt.

I dag har jeg vært i byen sammen Mari. Vi spiste cupcakes på Fairytale. Eller mer riktig, vi spiste lunsjfat, altås en sandwich og cupcake. Veldig godt, og anbefales! Rusla litt rundt i byen siden det var så fint vær. Kjøpte oss take-away kaffe på dromedar, og fikk litt sånn vårfølelse faktisk.

Mamma var her en tur i kveld, og vi har gått en passe lang tur med Frida. Eller turboFrida, som hun kan kalles til tider… =P

I morra har jeg og Lone planer om IKEA tur, og maiskolber til lunsj. Lone mener at det går fint å steike dem i panna, så vi får prøve det…

Også har Lone og jeg planer om en tur til mormor, og få henne til å bake spiralloff. For mormor baker verdens beste spiralloff. Og apropo verdens beste, så hadde en her lagd kake i går. Verdens Beste, eller bare Kvæfjord kake. Den var i allefall meget god.

Comments on: ">Og sånn går no dagan" (4)

  1. >maiskolber skal grilles altså.. til nød kan de kokes.. Ellers må æ bare si at d va bra at d gikk bra å at du kom dæ gjennom natta i går.Klææææææææm

  2. >Du er kjempeflink Tine! Til å finne måter å unngå å skade deg 🙂 !!Ha en god natt !

  3. >SÅ GODT AT DU FIKK TAKLET DINE PROBLEMER ! STÅ PÅ TINE. DU KLARER DET FINT. HUSK AT SÅ MANGE ER GLAD I DEG OG FØLGER MED DEG. KOM GJERNE OG BAK SPIRALLOFF SAMMEN MED MEG. HA EN GOD NATT OG SOV TRYGT OG GODT !! KJEMPEKLEM !!

  4. >Hørtes veldig koselig ut! Åh, jeg savner Dromedar <3Maiskolber er flotte å koke! Med litt smør på blir de toppers. Lenge siden jeg har spist maiskolber..Yuki,http://www.yukina.blogg.no

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

