I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Jernpåfyll

>Dagen idag har blitt tilbragt på Hematologisk poliklinikk på St. Olav. Tidligere har jeg fått noe som heter Venofer, denne gangen fikk jeg noe som heter Cosmofer. Vet egentlig ikke helt den store forskjellen, men Cosmofer gies som en engangsdose og Venofer på 5 doser.

Den jeg fikk i dag, starta med en såkalt testdose for å sjekke at jeg ikke ble dårlig, så måtte jeg observeres i 1 time før jeg fikk selve dosen på 4-5 timer, og så 1 time observasjon igjen.

Frida har mista 1 tann idag, og holder på å miste ennå en. Den første måtte jeg bare nappe ut, for den hang bare og dingla, og hun syns tydeligvis det var ekkelt.

Ja, også har Frida greid å hoppe opp i sofaen i dag… 2 ganger greide hun det, men blingsa litt og etter det turte hun ikke noe mer

Comments on: ">Jernpåfyll" (1)

  1. >Lag smykke av tanna til Frida!!!!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

