I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Sliten

>Av alt egentlig. Var jo hos Tone i går og fikk øka dosen med Nozinan sånn at jeg skal sove om natta, men i går kunne jeg ikke få Nozinan pga intoxet på mandag. Så fikk ingen sovemedisin i det hele tatt. Ble et par timer på legevakta det gitt, og noen sting. Eller ganske mange sting egentlig. Legen på legevakta dreiv å masa om at hvis jeg kutta meg på foten så kansje jeg måtte amputere. Men halloo? Så dypt var det da tross alt ikke.

Sov dermed ganske lenge i dag, var helt ødelagt. Men så begynte de hersens flyalarmene og ule, og jeg stabla meg ut av senga. Eller vakla er kansje et mer riktig ord…

I 14.30 tida kommer Vidar og Anne-Helene.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

