I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Årskavalkade 2010

>Yess… Her kommer det dere har venta på? Årskavalkade fra 2010. Ehhh… Jeg har jo ikke hatt det før da, så kansje ikke de skyhøye forventningene 😛

Januar

Photobucket

Januar var preget av mye skading. Hadde åpen-retur på A4, og var der ganske ofte. Også en del innleggelser på Nidaros DPS Hadde også en del SingStar party sammen Christine.

Februar

Photobucket

Mye på A4 og Nidaros DPS. Fikk en alvorlig infeksjon i halsen som holdt på å ta knekken på meg. Den kom av selvskading. Mye styr med teatergruppa. Anmelder en overgrepssak til politiet og blir ikke trodd…

Mars

Photobucket

Mars starta med at jeg framdeles var på øre-nese-hals etter infeksjonen. I slutten av Mars besøkte jeg Sidsel på Lillestrøm. Skrev også en lang mail til behandlerne mine om at jeg syntes opplegget rundt meg ikke fungerte og ønsket at de søkte meg inn på langtidspost

April

Photobucket

Fortsatt på A4, blir etterhvert flytta over til post 6.

Mai

Photobucket

Strikker helt enormt mye, og får dermed belastingsskade i albuen. Kaliumen detter ned, og jeg må på sykehuset og på kalium intravenøst.

Juni

Photobucket

Alt bestikket på avdelinga byttes ut i plastikk. Sidsel, Ellen og Ida kommer på besøk. Sidsel og Lissan har samtaler med Erling. Institusjonsteateret blir nedlagt. Bestiller meg hund.

Juli

Photobucket

Mamma og Wenche kjøper hytte på fosen. Vi drar på hyttetur til Rørvik sammen post 6. Jeg og Lissan går oss på en ekkel nudist/blotter i ladefjæra. Drar på shopping til Steinkjer sammen Mari og Caroline

August

Photobucket

Er ute å griller sammen Camilla nesten hver finværsdag. Deltar på menneskebibliotek på Levanger. Får Venofer på sykehuset. Mari og Anne-Helene lager overaskelse frokost på bursdagen min. Er den første bursdagen på mange år jeg faktisk har familieselskap hjemme og ikke på Østmarka eller Nidaros.

September

Photobucket

Blir nok engang innlagt på St.Olav pga frammedlegeme i ventrikkel. Denne gangen går det fryktelig galt. Får hull på spiserøret, og må ligge 5 uker på KGAS tung overvåkning. Får blodpropper på lungene, og mange andre komplikasjoner.

Oktober

Photobucket

Blir etter noen uker flytta opp på vanlig KGAS sengepost. Når jeg blir utskrevet er det hjem, men med oppfølging fra post 6 og kommunen. De er her hele tiden.

November

Photobucket

Photobucket

Holder foredrag på Ladejarlen vgs, der treffer jeg Jan Thomas. Frida kommer ihus den 17. november

Desember

Photobucket

Frida dominerer hverdagen. Mamma blir 50 år, kjøper Londontur i bursdagsgave. Vi reiser i Mai. Julaften blir feiret hos Wenche. Nyttårsaften blir jeg operert…

Comments on: ">Årskavalkade 2010" (2)

  1. >Heia at 2011-GALvalkadene våre skal bli mye finere ❤ Med masse kjærlighet og store seiere <3<3<3 Stor klem fra meg ❤

  2. >Jeg er stolt av deg, jeg! Men jeg håper 2011 blir et bedre år for deg, med mindre skader osv. Jeg har stor tro på deg! ❤ Heia Tine!! Stor klem! ❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

