I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Intox og julefest

>Lenge siden oppdatering nå… Beklager det altså!

På natt til lørdag gikk det litt dårlig. Tok en del for mye piller, og havna på intensiven. Lå på intensiven til utpå søndag ettermiddag (tror jeg) også ble jeg kjørt opp på nyre-overvåkninga og sov der til tirsdag når jeg endelig våkna og kom til meg selv uten å være hallisunert.

I dag har Vidar vært her og snakka litt om hvordan vi skal gjøre ting framover. Ikke at vi kom fram til så mye annet en at han skal komme de dagene Anne-Helene er her.
Og nå i kveld var det julefest på post 6. Det var veldig koselig, men også litt slitsomt med alle folkene. Kjente på at det var godt og kunne dra hjem til en stille og rolig leilighet etter de timene. Ingen som roper og kauker her 🙂 Heldigvis

Nå er det ikke så lenge til jeg kan avsløre bursdagsgaven til mamma heller… 1 1/2 uke til… Det skal jeg vel klare og holde hemmelig når jeg har klart det så lenge… 🙂

Comments on: ">Intox og julefest" (3)

  1. >Trist å høre om tilbakefallet. Ikke la deg miste motet fordi om. Tilbakefall er sånn som skjer, men så er det å prøve å "komme seg opp og fremover igjen".Synes du har vært kjempeflink i det siste :)Men du, et spørsmål. Vi som har kjent på kroppen dette med intox, og som vet hva som skjer når vi gjør sånt…kan det være til hjelp når du tenker på å ta intox å stille seg selv spørsmålet: "Vent litt. Ønsker jeg virkelig å gå gjennom det en intox fører med seg? Sykehus, blodprøver og stikking, overvåkning, vonde senger, mange lyder, lite søvn, til tider sure pleiere, følelse av å være liten (etter å ha gjort det mot seg selv), andre symptomer osv". Kan det hjelpe deg å unngå ta de tablettene??? Eller kan du ta en telefon til noen?Jeg tror at hadde moren din kunne fått en eneste gave i hele verden om hun kunne ønske seg hva hun ville, så ville det være en FRISK og SUNN datter. At du, Tine, har det bra. Kanskje du kan gi henne den gaven til bursdagen, eller til jul???Håper dette bare var et tilbakefall, å ikke start på en kjip periode.Kom igjen Tine, dette klarer du. Tenk at du faktisk har kommet et lite skritt videre. Egen leilighet 🙂 Ute fra både psyk og sykehus. Er det ikke litt godt da, å leve mer normalt? Føle seg litt mer som "en av sammfunnet"?

  2. >Takk for fine ord Evelinn <3jo, det er godt å komme ut i egenleilighet, bestemme ting sjøl og sånt… Tror det bare var et tilbakefall. jeg HÅPER på det 🙂

  3. >evelinn : jeg er veldig enig med deg, likevel må det ikke føles som ett nederlag og falle tilbake, det er klart at foreldre ønsker seg friske barn, men foreldre er der alltid, uansett hva som skjer (:

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

