I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Tannlege og ferritinnivå

>Joda, idag har jeg vært hos tannlegen… Null hull faktisk! Eller kansje det ikke er så overaskende? Jeg har jo ikke kasta opp med vilje på omtrent et år. Da får jo tennene det hakket bedre liksom…

Når jeg kom hjem fikk jeg besøk av min kjære søster, Lissan =D Kosa oss som vanlig masse, og hun er stolt tante til Frida 😉

Igår fikk jeg mld fra Tone om at jeg har lavt ferritin (IGJEN) og at hun skulle henvise meg til St.Olav for jerntransfusjon. Ja, min kjære fastlege er tydeligvis på jobb på en søndag ettermiddag. Ingen skal beskylde henne for ikke å bry seg om jobben sin 🙂

Frida har det bra, hun tisser stort sett ute og oppfører seg eksemplarisk! Hun sover om natta også… I allefall fra sånn ca 24 til i 7 tida om morranen, så det er akseptabelt. Hun er jo tross alt bare liten baby ennå.

Møyfrid var innom en tur i dag for å hilse på Frida. Ble litt paff da hun kom, for det hadde jeg ikke venta meg. Men koselig at hun stikker innom når hun er her og har veiledning med personalet.

Comments on: ">Tannlege og ferritinnivå" (1)

  1. >Takk for sist ja Tine, det var veldig koselig hos deg som alltid. Nydelig lita vofsejente også.. *smelt smelt* Håper det ikke blir for lenge til neste gang! Stor klem ❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

