I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Update

>Jeg er nå hjemme, med full personaldekning, fra kommunen og post 6. Ett opplegg som foreløpig funker fjell.. Er medisin fri, og blitt mye klarere i tanke gangen etter det. Det ble jo liksom en automatisk seponering når jeg var på sykehuset og ikke fikk spise eller drikke på nesten 6 uker…

I går var jeg og mamma og så på valp. Det BLIR valp. Verdens skjønneste lille jente blir min om litt over 4 uker. Har ikke navnet klart ennå, men det skal være på O, så gode jentenavn taes med takk.

I dag, dro Mari og jeg til byen for å kjøpe PC, så jeg er nå den heldige eier av en 10″ PC. Litt mer praktisk og ta med seg rundt en den 19,5″ jeg har fra før, som ikke har batteri lenger, og som ikke funker i det hele tatt….

Nå får jeg selvsagt ikke sove, det var plutselig tomt for sovemedisin på basen. 10 poeng til dagvakta som ikke så det. Så hva passer ikke bedre når man ikke får sove enn å gjøre seg til venns med sin nye PC?

Det er lenge siden jeg har skrevet om mat og vekt nå, men for å si det sånn, jeg har normal BMI etter intens jobbing på A4. Post 6 har holdt den vedlike og nå har jeg jo folk sammen meg som jeg lager mat sammen med. Sunn og god mat. Jeg har lært meg til at er jeg sulten på natta, så er det bedre å spise ett knekkebrød, en å hive seg over sjokoladen og spy. Et steg nærmere friskhetsverden, ikke sant?
Det komiske er at jeg syns jeg så større ut for 16 kg siden. Det sier litt om hvor skrudd man blir i hue av en spiseforstyrrelse.

Comments on: ">Update" (1)

  1. >Varme tanker til ei flott jente som endelig er hjemme! Og du..jeg kjenner meg igjen i det å ha følt meg større før. Kanskje fordi man blir veldig synlig som undervektig og dermed føler man tar mer plass? Uansett, normalskinn gir definitivt klarere sinn! Og kroppene våre takker oss =) Klem til deg ❤

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

