I know what its like to want to die. How it hurts to smile. How you try to fit in, but you can't. How you hurt yourself on the outside, to try to kill the thing on the inside.

>Venofer og forkjølelse

>Var nede på nyrepoliklinikken i dag og fikk min første dose Venofer. Altså jerninfusjon. Behandlinga består av totalt 5 ukentlige doser med Venofer som hver tar en time. Heldigvis var Mari med og underholdt med høytlesning av erotisk novelle. 🙂 Nyrepoliklinikken har flytta i nye fine lokaler siden jeg var der i fjor og fikk samme behandling.

Har blitt forkjøla, kansje ikke så rart med tanke på det smittereir et jeg befinner meg i. Halve posten er jo sjuke. Og hygiene står ikke akkurat øverst på prioriteringslista hos enkelte. Vært en tur innom posten å sendt bursdagsgave til Sidsel, samt henta min egen fra hu, Ellen og Ida. -> fiiine Hattifnatt koppen. =D Nå er det tid for å ta Tramagetic og finne senga.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

